Zaprezentowany w czasie wystawy IFA 2023 głośnik bezprzewodowy JBL Authentics 500 jest już dostępny.
Jest on częścią serii, w skład której wchodzą liczy trzy modele: 200, 300 oraz 500 i jest w niej największy (więcej → TUTAJ). W zamierzeniu producenta ma on być prawdziwym centrum domu, także kina domowego. Służyć ma temu obecność dekodera (wirtualnego) Dolby Atmos.
Jak pisze producent:
Piękny design inspirowany słynnym dziedzictwem JBL nawiązującym do legendarnych JBL L100 z lat 70. Seria JBL Authentics czerpie z bogatej historii JBL z nowoczesnym akcentem. Dzięki wysokiej jakości aluminiowej ramie, niestandardowej obudowie ze skóry syntetycznej i przeprojektowanej kratce Quadrex, seria JBL Authentics robi piorunujące wrażenie.

W Authentics 500 zastosowano trzy 1-calowe głośniki wysokotonowe i trzy 2,75-calowe głośniki nisko-średniotonowe, także 6,5-calowy głośnik niskotonowy skierowany ku dołowi. System napędzany jest 270-watowym wzmacniaczem i oferuje 3.1-kanałowe dekodowanie Dolby Atmos. Co więcej:
Dodatkowo, głośniki tej serii wyróżniają się innowacyjnością na czele z pierwszą w branży integracją z Amazon i Google. Nowa integracja, zbudowana we współpracy z Amazon i Google, zapewnia klientom jednoczesny dostęp do ich asystentów głosowych na głośnikach JBL Authentics, umożliwiając klientom, którzy zdecydują się zarejestrować obu asystentów, komunikację z Asystentem Google lub Alexą w tym samym czasie na tym samym urządzeniu. Dzięki jednoczesnemu dostępowi do Asystenta Google i Alexy, klienci mają wybór i elastyczność, aby płynnie komunikować się z oboma asystentami głosowymi i korzystać z ich różnych możliwości oraz przełączać się między nimi w celu wykonywania różnych czynności.
Po włączeniu, można używać dowolnego asystenta głosowego do odtwarzania muzyki, sterowania inteligentnymi urządzeniami domowymi, ustawiania timerów i alarmów i nie tylko, bez użycia rąk, za pomocą samego głosu. Po skonfigurowaniu asystentów w aplikacji JBL One, wystarczy powiedzieć „Hey Google” lub „Alexa”, aby rozpocząć odtwarzanie.

Do głośników możemy przesyłać pliki przez Wi-Fi, zarówno dzięki AirPlay, Alexa Multi-Room Music (MRM), Spotify Connect, jak i Chromecast built-in.
Odtwarzanie multi-room to możliwość ustawienia w domu kilku głośników JBL Authentics, by korzystając z aplikacji Google Home lub Amazon Alexa, dostosować klimat w każdym pokoju, łącząc dwa lub więcej głośników z jedną listą odtwarzania i sprawiając, że każdy usłyszy tę samą piosenkę. System wyposażony został również w system automatycznej kalibracji dźwięku w zależności od akustyki pomieszczenia.

Obudowy głośników JBL z serii Authentics są wykonane w 100% z tkaniny pochodzącej z recyklingu, w 85% z plastiku i w 50% z aluminium pochodzącego z recyklingu, a opakowanie wykonano z papieru z certyfikatem FSC i zadrukowanym tuszem sojowym.
▌ Dostępność i cena
Głośniki JBL Atuthentic są już dostępne u autoryzowanych dealerów JBL w cenie 2899 zł. ●
→ www.JBL.com.pl
tekst red./mat. prasowe
foto mat. prasowe
«●»