Amerykańska firma YG Acoustics zmienia logo.
YG Acoustics została założona w 2002 roku Izraelu przez Yoava Gevę. Dzięki zewnętrznym inwestorom właściciel oraz jego rodzina przenieśli się w 2004 roku do Arvada w Kolorado, na przedmieściach Denver, aby rozwijać firmę, wierząc, że „Stany Zjednoczone są idealnym miejscem do produkcji ekstremalnych kolumn głośnikowych”. W sierpniu 2017 roku została ona sprzedana firmie LK Capital.

Jak czytamy w oświadczeniu producenta „wszyscy w YG Acoustics dzielą pasję do muzyki”. I dalej:
„Pasja do odtworzenia emocjonalnej magii występów na żywo inspiruje nas do przekraczania granic
technologii audio. Wiele się zmieniło w YG w ciągu ostatniego roku. Rozbudowaliśmy nasze laboratoria i powiększyliśmy powierzchnię produkcyjną. Zatrudniliśmy nowy personel i poczyniliśmy duże nowe inwestycje w sprzęt CNC. Wraz z Cambridge Acoustic Sciences opracowaliśmy niesamowite nowe technologie i rozwiązania inżynieryjne, stosując najnowocześniejszą fizykę i modelowanie obliczeniowe”.
W ramach tej ewolucji zespół YG Acoustics uznał, że nadszedł czas na nowe logo:
„Nasze nowe logo to prosta forma, pokazująca wiele rzeczy. To fala – podstawowe serce sygnału muzycznego. Uosabia nasze zaangażowanie w niezrównaną muzyczną dokładność — nie tylko amplitudę, ale także
synchronizację i spójność fazową. Pokazuje nasze zaangażowanie w precyzję inżynieryjną i czystą estetykę naszych produktów. To wizualizacja naszej ambicji tworzenia najlepszych głośników na świecie. W końcu odbija się echem szczytów pięknych Colorado Rockies, które inspirują nas każdego dnia w laboratoriach YG Acoustics”.
Przypomnijmy, że w „High Fidelity” testowaliśmy dwa modele tego producenta:
Więcej informacji – już wkrótce. ●
→ www.YG-ACOUSTICS.com
tekst red./mat. prasowe
foto mat. prasowe