JBL Authentics 300. Głośnik przenośny

Authentics 300 to jedyny przenośny model spośród trzech należących do serii Authentics firmy JBL.

Wyposażono go we wbudowany akumulator zapewniający do 8 godzin pracy. Producent pisze o nim:

To styl retro i niesamowity dźwięk, które idą ze sobą w parze – wszędzie! Dzięki skórzanej obudowie głośnika, wygodnemu metalowemu uchwytowi i wbudowanemu akumulatorowi (do 8 godzin pracy) muzykę można zabrać ze sobą w każde miejsce – od kuchni po sypialnię, a nawet w podróż. Design inspirowany stylem retro z lat 70. z kultową kratą Quadrex robi wrażenie w każdym miejscu. Doskonała jakość dźwięku i jakość w głośniku, który wypełni dźwiękiem stereo dowolne pomieszczenie w domu zapewniając wyraziste wysokie tony i głęboki bas.
Studio Christoph Stickel Mastering | foto: CH Mastering

JBL Authentics 300 jest przenośnym głośnikiem o dizajnie inspirowanym stylem retro. Wyposażony został w uchwyt z odlewanego aluminium, specjalnie dla niego zaprojektowana skóropodobną obudowę i maskownicę Quadrex.

Głośnik korzysta z dwóch 25-milimetrowych głośników wysokotonowych, pełnozakresowego o średnicy 134 mm165 mm pasywnego radiatora. Jak pisze JBL, „te najwyższej klasy komponenty zapewniają idealną równowagę dźwięku, niezależnie od tego, jakiej muzyki się słucha”.

Studio Christoph Stickel Mastering | foto: CH Mastering

Łącze Wi-Fi pozwala strumieniować muzykę przez AirPlay, Alexa Multi-Room Music (MRM), Chromecast built-in™ oraz Spotify Connect i wyjść z pokoju lub odebrać połączenie bez przerywania odtwarzania muzyki. Połączenie Wi-Fi zapewnia automatyczne aktualizacje oprogramowania i funkcji głośnika.

Asystenci głosowi Google i Amazon Alexa są dostępni jednocześnie, co daje klientom możliwość sterowania inteligentnymi urządzeniami domowymi, korzystania z większej liczby usług strumieniowania muzyki oraz pomocy dowolnego asystenta za pomocą samego głosu. Ponadto Bluetooth pozwala udostępniać playlisty, parując JBL Authentics 300 z dowolnymi urządzeniami Bluetooth. Można też skorzystać z aplikacji JBL One. Głośnik automatycznie kalibruje się i optymalizuje barwę dźwięku w dowolnej akustyce.

Studio Christoph Stickel Mastering | foto: CH Mastering

Wykonane częściowo z tkanin pochodzących w 100% z recyklingu, tworzyw sztucznych pochodzących w 85% z recyklingu i aluminium pochodzącego w 50% z odzysku, głośniki Authentics 300 mają się wpisywać, jak czytamy, „we współczesny trend troski o środowisko”. JBL Authentics 300 sprzedawany jest w tekturowym opakowaniu z certyfikatem FSC zadrukowanym atramentem sojowym.

Cena: 1999 zł

www.JBL.com.pl

tekst red./mat. prasowe

foto mat. prasowe

«●»

Poprzednie

Następne