Tour de Pologne i Pylon Audio Jade 20 High Fidelity. PŁYTY

11 marca tego roku rozpoczęliśmy program „Tur de Pologne”, w ramach którego odwiedzamy salony audio w całym kraju.

Podczas około trzyipółgodzinnego spotkania, oprócz odsłuchu i spotkania z szefami firm PYLON, FEZZ AUDIO oraz MUARAH, można wysłuchać mojego autorskiego wykładu pt. Nagrania cyfrowe 1971-2023 na płytach LP. Dodajmy, że w systemie odtwarzającym znajdują się kolumny Pylon Jade 20 High Fidelity, wzmacniacze Fezz Audio oraz gramofon Muarah, tworząc całkowicie polski system. Poniżej przedstawiay spis płyt użytych podczas tych prezentacji.

tekst WOJCIECH PACUŁA

zdjęcia Wojciech Butkus Photography | Bartosz Łuczak/Piksel Studio | mat. prasowe

Studio Christoph Stickel Mastering | foto: CH Mastering
⸜ Wizyta w salonie AUDIONEO

Po wizytach w salonach → AUDIONEO w Pruszczu Gdańskim oraz → AUDIOTRENDT w Krakowie, stało się jasne, że istnieje potrzeba opublikowania pełnej setlisty płyt słuchanych podczas spotkań. Zwracali na to uwagę zarówno sami uczestnicy, jak i salony w tę imprezę zaangażowane. Spis płyt znajdą państwo poniżej. Przypomnijmy, że wykład jest skondensowaną wersją serii artykułów, które ukazywały się na łamach HIGH FIDELITY przez ostatnie pięć lat:

⸜ Denon Digital PCM | SOUNDSTREAM | SONY DASH: → TUTAJ
⸜ Mitsubishi PRODIGI: ˻ 1 ˺ → TUTAJ, ˻ 2 ˺ → TUTAJ, ˻ 3 ˺ → TUTAJ
⸜ Alesis ADAT: ˻ 1 ˺ → TUTAJ, ˻ 2 ˺ → TUTAJ, ˻ 3 ˺ → TUTAJ
⸜ RADAR: ˻ 1 ˺ → TUTAJ, ˻ 2 ˺ → TUTAJ, ˻ 3 ˺ → TUTAJ
⸜ Digital Audio Workstation: ˻ 1 ˺ → TUTAJ, ˻ 2 ˺ → TUTAJ, ˻ 3 ˺ → TUTAJ
Studio Christoph Stickel Mastering | foto: CH Mastering
⸜ Wizyta w salonie AUDIOTRENDT

Spis płyt

» DENON PCM
  • STEVE MARCUS + JIRO INAGAKI & Soul Media, Something, Denon NCB-7003, 1971
  • ARCHIE SHEPP, On Green Dolphin Street, Denon YX-7524-ND, 1978
» SOUNDSTREAM
  • DIAHANN CARROLL WITH THE DUKE ELLINGTON ORCHESTRA UNDER THE DIRECTION OF MERCER ELLINGTON, A Tribute To Ethel Waters, Orinda Records ORC 400, 1978
  • VLADIMIR HOROWITZ, Horowitz At The Met, RCA Red Seal ARC1-4585, 1981
Studio Christoph Stickel Mastering | foto: CH Mastering
 » Mitsubishi ProDigi
  • MODERN JAZZ QUARTET , Reunion At Budokan, Atlantic Records/Pablo Records K08-243, 1981
  • GEORGE MICHAEL, Faith, Epic EPC 460000 1, 1987
  • FREDDIE HUBBARD & WOODY SHAW, The Eternal Triangle, Blue Note B1-48017, 1988
» Sony DASH
  • DIRE STRAITS, Brothers In Arms, Vertigo/Mobile Fidelity Sound Lab MFSL 2-441, 1985/2013
» 3M Digital Mastering System
  • A Comparision in Sound. Digital vs Analog Recording, 3M Company S80-1515 ⸜ 1978
Studio Christoph Stickel Mastering | foto: CH Mastering
» VHS (Optonica)
  • YURI TASHIRO PIANO TRIO, EIJI ARAI & THE BEAT SOUNDS, Digital Explosion, Eastworld EWJ-80181 ⸜ 1980
» NAGRA D II
  • LESZEK MOŻDŻER, Piano, Arms Records/Outside Records OMLP001 ⸜ 2004/2013
» ALESIS ADAT
  • DEAD CAN DANCE, Spiritchaser, 4AD/Mobile Fidelity Sound Lab MOFI 2-002 ⸜ 1966/2010
» DIGITAL AUDIO WORKSTATION
  • DEPECHE MODE, Exciter, Mute STUMM190 2001 (PCM)
  • WILLIAM ORBIT, My Oracle Lives Uptown, Kobalt Digital/Linn Records AKH 351 ⸜ 2009/2010 (PCM)
  • THE BASSFACE SWING TRIO, Tribute To Cole Porter, Stockfisch Records SFR 357.8056.1 ⸜ 2008 (DSD)
»«

Przypomnijmy, że najbliższe spotkanie już 11 kwietnia w Warszawie w salonie PLANETA DŹWIĘKU, a kolejne:

17.06 – ŁÓDŹ/Pabianice – Q21

9.09 – POZNAŃ – Audiostrefa

9.12 – WROCŁAW – Media Max

02.2024 – RZESZÓW – Linia Dźwięku

Do zobaczenia na trasie!

www.PYLONAUDIO.pl

FEZZAUDIO.com

MUARAH.pl

«●»

Poprzednie

Następne