To powinno zainteresować audiofilów, ponieważ tak firmy audio się rozwijają.
Smart, marka elektrycznych samochodów nawiązała strategiczne partnerstwo z firmą Sennheiser. W komunikacie prasowym czytamy:
Partnerzy łączą swoje siły i doświadczenie, aby udoskonalić przyszłość rozrywki audio w samochodzie. Nowy smart #5, którego światowa premiera odbędzie się 28 sierpnia w Australii, zostanie wyposażony w systemy dźwiękowe wyprodukowane w ramach tej współpracy, wyznaczając nowe standardy dla najwyższej jakości wrażeń audio w samochodach.
Smart narodził się, aby inspirować ludzi do odkrywania świata, sprawiając, że podróż będzie niezwykle przyjemna i komfortowa. Nasza współpraca z firmą Sennheiser oznacza początek nowej ery w ofercie rozrywki samochodowej smart i początek kolejnej podróży z naprawdę wyjątkowym globalnym partnerem. Jesteśmy więcej niż pewni, że dostarczymy niezrównane wrażenia dźwiękowe — mówi Mandy Zhang, Global CMO w smart Automobile.
Centralnym elementem systemu ma być Sennheiser Signature Sound System (z dwudziestoma głośnikami i jednym przenośnym głośnikiem), wyposażony w opatentowane przez Sennheisera algorytmy audio, Concerto z technologią AMBEO i Contrabass. Jak czytamy, filozofia dźwięku Sennheiser Signature polega na „zachowaniu intencji artysty i przedstawieniu jej z autentycznością”, dzięki czemu „muzyka w samochodzie będzie brzmiała jak w momencie nagrania, przybliżając słuchacza do jego ulubionego artysty”.
Jak informuje producent, najważniejszym elementem konfiguracji ma być głośnik z podświetleniem ambientowym, które synchronizuje się z rytmem muzyki, tworząc „oszałamiające wrażenia audiowizualne”. Moc wyjściowa systemu przekracza w impulsie 2000 W, a system obsługuje również Dolby Atmos.