Microlab oficjalnie powraca na polski rynek.
Po przerwie spowodowanej globalnymi zawirowaniami, w tym pandemią COVID-19, produkty Microlab znów będą dostępne dla polskich klientów. Za dystrybucję odpowiada firma MIP, która – jak czytamy – „zapewni szeroką dostępność legendarnych głośników, znanych z doskonałego stosunku jakości do ceny”. Czytamy dalej:
Microlab to marka, która od 1998 roku budowała swoją reputację, oferując solidne i dobrze brzmiące głośniki w przystępnych cenach. Mimo że w ostatnich latach konkurencja na rynku audio znacznie wzrosła, a sama marka była mniej obecna, jej kluczowe produkty wciąż pozostają niezwykle atrakcyjnym wyborem dla szerokiego grona odbiorców.
Jesteśmy świadomi, że rynek audio jest dziś bardzo konkurencyjny, a klienci mają ogromny wybór – mówi przedstawiciel firmy MIP sp. z o.o. Jednak pomimo długiej nieobecności, produkty Microlab wciąż mają wiele do zaoferowania. To propozycja dla osób, które szukają sprawdzonej jakości i dobrego, naturalnego brzmienia, ale nie chcą przepłacać. Wierzymy, że ten znakomity stosunek ceny do jakości sprawi, że Microlab ponownie zdobędzie zaufanie wielu Polaków.
Polski dystrybutor mówi dalej, że tym, co wyróżnia firmę Microlab, jest „konsekwentne dążenie do oferowania jak najlepszego dźwięku w danym segmencie cenowym”. To podejście, w którego kształtowaniu brał udział światowej sławy specjalista ds. akustyki, Peter Larsen, przyniosło marce, czytamy, „uznanie i popularność”:
Produkty takie jak głośniki z serii Solo (Solo6C, Solo7C, Solo9C) czy zestawy 2.1, np. model FC330, stały się dla wielu synonimem rozsądnego wyboru – oferując brzmienie i jakość wykonania, które często przewyższają oczekiwania w swojej klasie.
▌ Dostępność
Produkty Microlab oraz poszczególne będą sukcesywnie wprowadzane do oferty wiodących sklepów z elektroniką oraz w sprzedaży online.
→ www.MICROLAB.com
tekst red./mat. prasowe
foto mat. prasowe
«●»



