LUCIANA ELIZONDO „Cantos De Amor Y De Ausencia”. Nowa płyta The Audiophile Society

The Audiophile Society ogłosiła datę premiery kolejnej swojej płyty LUCIANA ELIZONDO „Na Cantos De Amor Y De Ausencia”. Premierę zapowiedziano na 12 sierpnia.

Urodzona w Argentynie i mieszkająca we Włoszech wokalistka i altowiolistka de gamba Luciana Elizondo wydaje swoją nową płytę , „Cantos De Amor Y De Ausencia” (Pieśni o miłości i nieobecności), dzięki pomocy The Audiophile Society, części wydawnictwa Chesky Records.

Luciana uważana jest za jedną z najlepszych altowiolistek na świecie. Grała z Ensemble Elyma, Estro Cromatico, Festino Armonico, Glossarium, La Venexiana, Ensemble Européen William Byrd i Ensemble Biscanotres. Nagrała wiele płyt dla takich wydawnictw, jak EPSA, K617, Sony i Arcana. W swojej twórczości solowej Luciana – jak czytamy w materiałach prasowych – „sięgnęła po zapomnianą, renesansową tradycję „cantare all viola”, śpiewając przy akompaniamencie viola de gamba”.

Studio Christoph Stickel Mastering | foto: CH Mastering

Materiał nagrany został w jednym z włoskich kościołów. Jak pisze wydawca, ukazuje on jej naturalną muzykalność i głęboki emocjonalny rezonans, jaki w nas wywołuje:

„Luciana demonstruje czystość dźwięku i śpiewu w sposób, w jaki niewielu innych potrafi, łącząc się z nimi, aby stworzyć coś, co jest zniewalająco piękne”.

W części utworów do Luciany dołączają gitarzysta Juan JOSÉ FRANCIONE, wokalista MAXIMILIANO BAÑOS i perkusista LEONARDO MORENO, dodając bogatą paletę orkiestrową.

˻ PROGRAM ˼
  1. Tonada De Lula Llena
    2. Nuestro Secreto
    3. Recuerdos De Ypacarai 
    4. Tonada Del Viejo Amor
    5. Cosechando Guitarras
    6. Vidala Sin Voz
    7. Romance De La Luna Tucumana
    8. Oracion Del Remanso 
    9. Plegaria Para Un Niño Dormido
    10. Praeludium
    11. For No One
    12. Oh My Love
    13. Loves Farewell

Płyta została zarejestrowana w purystyczny, typowy dla The Audiophile Society sposób w firmowej technice o nazwie Mega-Dimensional Sound. Przypomnijmy, że ta, opracowana przez Davida Chesky’ego, technika polega na dostarczeniu odbiorcy kilku różnych wersji tego samego materiału. Nagranie dokonywane jest za pomocą „sztucznej głowy” Neumann K100 i obrabiana w firmowym procesie. W „paczce” PCM otrzymujemy sygnał 24/192 przeznaczony dla głośników (Mega-Dimensional Sound Speaker Mix), 24/96 na słuchawki (Mega-Dimensional Sound Headphone Mix), a także plik DSD przeznaczony dla głośników. Z kolei w „paczce” DSD & 48/24 dostajemy pliki DSD do odtwarzania przez głośniki, DSD na słuchawki, jak również PCM 24/48 na głośniki i słuchawki.

tekst red./mat. prasowe

foto mat. prasowe

THEAUDIOPHILESOCIETY.com

«●»

Poprzednie

Następne