Już jest – 250. numer „High Fidelity”!
Tak, to już ćwierć tysiąca numerów HIGH FIDELITY, które dla państwa przygotowaliśmy.
Jesteśmy z tego niesłychanie dumni, jak również wdzięczni wam, naszym czytelnikom, którzy nam przez cały ten czas kibicowaliście i dotrzymywaliście otuchy. Wspólnie udało się nam wykreować pismo znane nie tylko w Polsce, ale i za granicą – kiedyś często zresztą bardziej szanowane TAM niż TUTAJ – ale to historia na inny dzień.
Tu i teraz świętujmy, cieszmy się, bo to dwieście pięćdziesiąte wydanie „High Fidelity”!
» 1 lutego
-
- TEST Z OKŁADKI: XACT S1 Evo ⸜ transport plików audio
- MUZYKA ⸜ seria „Oto płyta” № 12: OMNI, Omni, Veriton ⸜ 1985
- MUZYKA ⸜ recenzja: 3 x Three Blind Mice – YAMA & JIRO, HOKOSAWA, SUZUKI ⸜ remaster 2024 • SACD/CD
- MUZYKA ⸜ recenzja: KENICHI TSUNODA BIG BAND, Mixer’s Lab Sound Series Vol. 4, „Stereo Sound Analog Record Collection” • LP + SACD/CD (2024)
- TEST: ACCUPHASE E-4000 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: AUDIOPHASE TSUNAMI ⸜ listwa zasilająca AC
- TEST: SME MODEL 60 ⸜ gramofon
- TEST: TAIKO AUDIO Olympus XDMI Server + XDMI I/O ⸜ transport plików audio
» 16 lutego
-
-
KSIĄŻKA ⸜ recenzja: TONY HIGGINS, MIKE PEDEN, J Jazz Book – Free and Modern Jazz Albums, Barely Breakin Even Music, Londyn 2024
-
TEST: AUDIOLAB 9000P + 9000Q ⸜ przedwzmacniacz liniowy + wzmacniacz mocy
-
TEST: BRICASTI DESIGN M19 + M11 ⸜ odtwarzacz plików SACD (transport SACD + DAC)
-
TEST: GP-REBLADE Blade Harmony Premium ⸜ kolumny głośnikowe
-
TEST: NORMA AUDIO Revo DAC-2 ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
-
Zapraszamy do lektury! ●
→ HIGHFIDELITY.pl

tekst redakcja
okładka Circle Labs, Piksel Studio/Bartosz Łuczak
«●»